Proč vyvolávací systém?
Klientům přinese
příjemné a klidné čekání bez front a stresu
zabavení a informování při čekání
spravedlivé pořadí dle času příchodu
diskrétnost při obsluze
možnost objednání přes internet
Přínosy pro vás
Ke zkvalitnění a zjednodušení práce obsluhujícího personálu přispívá
přehled o počtu čekajících klientů
zobrazení fronty čekajících klientů se jménem a dobou čekání
volání klienta dle času příchodu nebo mimo pořadí
přeložení klienta na jinou přepážku
odeslání aktuální informace na panel LED
odeslání textové zprávy jinému obsluhujícímu
napojení elektrického otevírání dveří
časového omezení výdeje lístků na tiskárně
dokonalý přehledu o provozu na základě propracovaných statistik
Řídící pracovníci získají
Obsluha ocení
Doplňky vyvolávacího systému
S těmito nástroji se stává vyvolávací systém dokonalým a nenahraditelným pomocníkem právě pro vaši instituci.
Objednávání po internetu
Abychom vytvořili plnohodnotný nástroj pro řešení pohybu vašich klientů doplnili jsme ho aplikací pro internetové objednávání a objednávání pomocí SMS zpráv. Díky této aplikaci tak budete mít variabilní nástroj na vytváření kalendářů s objednanými klienty. Za jejich loajalitu je můžete odměnit prioritou při odbavení.
Doplňky vyvolávacího systému – objednávání po internetu, monitoring
Modul umožňuje objednání klienta na vybranou lokalitu (aplikace umožňuje vytvoření seznamu používaných lokalit a klient vybere jen tu požadovanou). Objednávka se uskutečňuje na zvolenou činnost (agendu), datum a čas. Datum si klient vybírá z interaktivního kalendáře, čas z předdefinovaných termínů. Pro účely zaevidování objednávky je třeba vyplnit povinné údaje: jméno a příjmení, emailovou adresu a telefonní číslo (telefonní číslo může být administrátorsky nastaveno jako nepovinný údaj). Po vyplnění definovaných údajů může být provedena objednávka.
Úspěšné potvrzení objednávky je klientovi zasláno mailem, nebo volitelně SMS zprávou. Takto zaslané potvrzení objednávky lze přímo uložit do kalendáře mobilního zařízení a definovat připomínkovací akce. V rámci aplikace je možno prohlížet veškeré objednávky uskutečněné přes tuto aplikaci V administraci aplikace lze nastavit možnost, objednávku do termínu jejího uskutečnění zrušit. Objednaný klient prostřednictvím mobilní aplikace je potom na dané lokalitě obsloužen prioritně.
Modul monitoring umožňuje monitoring vybrané lokality pro zadanou činnost (agendu), poskytuje informace o délce fronty k činnosti, počtu přepážek obsluhující zadanou činnost, odhad doby čekání a skutečnou dobu čekání právě obsluhovaného klienta, zobrazení/skrytí těchto údajů monitoringu je administrátorsky nastavitelné, umožňuje zjistit aktuální pořadí ve frontě k dané činnosti a to tak, že klient zadá svoje pořadového čísla do mobilní aplikace.
Umožňuje funkci „Posunout ve frontě“: klient zadá své pořadové číslo, čas zařazení do fronty (tento údaj je vytištěn na lístku – tyto dva údaje budou sloužit k přesné identifikaci klienta) a doby, o kterou se chce posunout ve frontě (počítáno od času zaslání požadavku). Systém jej odebere z aktuální fronty k činnosti a ve frontě se objeví za požadovanou dobu, ale čas zařazení do fronty bude pro vyvolávací systém stejný jako čas zaslání požadavku o posun.
Pro rychlejší volbu a jednoznačnou definici je možnost posunu pevně nastavena na hodnoty 15, 30, 45 a 60 min. Po vyhodnocení požadavku dostane klient potvrzení o provedení posunu.
Elektrický zámek dveří
Vhodným doplněním pro pracoviště s vysokým počtem klientů, nebo tam, kde je v ambulanci pouze jeden pracovník, se stává elektrický zámek, který při vyvolání klienta odemkne dveře pracoviště. Po jejich zavření je opět uzamkne. Tímto způsobem zefektivní tok pacientů a zamezí stálému ťukání na dveře a vstupu jiných osob.
Statistiky a Reporting
Systém umožňuje sledovat průběh odbavení klientů a zpětně dohledat kde se v jaký čas nacházeli. Díky tomu má instituce silný nástroj pro vyřizování případných reklamací či zjišťování pochybení ze strany personálu.
OFF-LINE KLENT pro řízení a sledování sítě vašich poboček. Nadstavba pro sledování statistik a reportů z více poboček umožňuje porovnávání práce jednotlivých pracovišť a hromadný sběr dat pro všechny vrstvy managementu.